Gårdagen ! :)

Heej !

Nu ska jag blogga lite !

Blev ju ingen blogg igår för först på dagen så var jag som vanligt på Gina tricot och jobbade med Jenny ! ROLIGT!

Sen så åkte vi hem och fixade oss hemma hos mig , satte på mig en vit skjorta och svarta taits .
För vi skulle servera på 9ornas avslutnings fest !
När vi var klara så gick vi till skolan där vi trodde vi skulle samlas men det var ingen där förutom Maria (hemkunskapslärare) och Niklas (Musiklärare) .
Men vi hade en stund kvar tills vi skulle till värdshuset där vi skulle ha samlats så då ville Niklas att jag och Jenny skulle öva till skolavslutningen nästa vecka. Så vi sjöng lite med honom !
Sen gick vi till värdshuset och väntade på alla andra .
När alla som skulle servera hade kommit så gick vi in och fixade massor , bordsplaseringar , välkomstdrink m.m
När alla jättefina 9:or kom så fick dom drickan och mingla runt lite .
Sen så fixade vi i köket och vi serverade (eller jag och Jessica skulle inte servera utan diska men det slapp vi också xd) . Men jag hjälpte till med lite annat.
Sen när alla hade fått sin mat , efterrett , lärarna hade delat ut diplom m.m så var det först 9orna som skulle dansa vals och vi tittade på lite.
Sen började festen och alla började dansa och det var så sjukt varmt men riktigt roligt !
Det var kul också att vi 8or som serverade fick vara med på hela festen :)
När Jenny och jag blev trötta och vi hade sjukt ont i fötterna typ vid halv 11 så gick vi hem och la oss.
Men jag somnade inte diräkt så typ vid halv 12 eller något så sov jag. Men Jenny somnade ganska snabbt ;) hihi

oj nu blev det här ett sjukt långt inlägg om gårdagen men dom som orkar läsa får läsa ;p

Pusss ♥


Vi innan vi skulle gå till balen/festen.
Ja jag vet att jag är glansig i ansiktet men jag var så jävla varm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0