Åker iväg i 2 veckor i morgon !


Nu har jag packat det mästa och imorgon åker jag iväg !
Jag ska bila till Frankrike så i morgon åker vi först ner till Skåne och sen åker vi färga till danmark och sen fortsätter vi till Frankrike. Men vi kommer stanna på några ställen och övernatta t.ex. Tyskland.
Men det kommer bli nice och vi är borta i 2 veckor ! Kommer inte klara mig utan datorn xd Ja jag är datanörd !
Men jag fixar lite tidsinställda inlägg och sen så ska min vän Hanna och kanske Isa gästblogga så det blir nog bra här på bloggen :) Men jag kommer missa allt annat xp men men..
Nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg ! Hejj då och så ses vi när jag kommer hem .
Men jag hoppas Hanna kommer att underhålla er här på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0