Nya saker ! :)

Hejj :)

Nu är jag hemma från e-tuna !

Jag hittade lite fina saker ;D
Bland annat hittade jag min älskade lila baseballtröja som jag har velat ha jättelänge men jag har tyckt den har varit för dyr . Men nu hade dom sänkt priset SKITMYCKET ! :o
Men en sak var dåligt var att en knapp var sönder på tröjan och det fanns ingen mera än den i min storlek.
Men jag köpte den och så får vi se om det går att laga (det MÅSTE gå att laga) !

Här är det jag köpte !:


En ring och ett skärp .


En beige-vit kofta .
(haha var tvungen att göra så där framför mitt ansikte , jag gör nån konstig min xd)


Lila Baseballtröja .
(färgen är inte exakt så i värkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0