lööööööööööördag

(vet aldrig vad jag ska ha för rubrik :p)

Hejjsan !

Lördag idag.

På dagen har jag ränsat lite i mina lådor och slängt massa saker som jag inte ville ha som jag hittade där.
Sen så åkte jag och mamma in till Lager 157 en sväng men vi var inte där så länge för det stängde 5 och vi åkte dit typ vid halv 4 . Vi trodde det stängde typ 6 eller nånting men det gjorde det inte xd
Men jag hittade iallafall en tröja :)

Efter att jag hade kommit hem så ränsade jag lite i garderoben så det är lite tomt där nu , men det är bara att fylla på ;)

Snart ska vi äta god mat och ikväll blire att kolla tv.

Bild på tröjan jag köpte :


Väldigt fin tycker jag ! :)

Kommentarer
Postat av: claudia

vilken härlig tröja :)

2011-04-02 @ 21:00:18
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

mysig tröja!

2011-04-03 @ 01:31:13
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0