Gårdagen

Igår efter skolan så följde Hanna och Jenny med mig hem ! :)
Vi var först inne lite och sen så gick vi ut och tog massa kort , asså vi älskar att ta kort ;)
Sen så när vi stod där och fotade så blev vi väldigt godis sugna , haha , så vi gick till affären och köpte lite , det var vääldigt gott ska jag säga er (a)

Sen så satt vi i mitt rum och åt massa godis och sen så ville gick vi ut igen med kameran och fotade lite mera.
Sen så gick vi och mötte Isa och sedan gick vi till gårn.
Sen så gick vi till hemkunskapen där killarna hade lagat mat till oss tjejer ;) Gott vare ! (Y)

Min dag igår var väldigt rolig tycker jag ! :))

Jag bjuder på lite bilder som vi tog igår !




Så sjukt fin ♥




Hanna ;)) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0