Freedaaaag (Y)

Hejjsan :)

Fredag idag , sköönt !
Men jag mår inte så bra , jag har ont i halsen ;/

Förut så kollade jag på en blogg som jag brukar följa . Hon gillar Justin och hon ska åka och se honom i danmark. Snacka om att jag är skit avundsjuk på henne nu !
Nu är ju biljetterna slut också , så jag kan inte köpa. Men jag skulle ändå inte ha fått åka själv till danmark.
Men jag sa det till mamma förut och hon bah: Men om han skulle ha kommit till sverige så är det inte säkert att du skulle ha fått några biljetter ändå.
gud va stöttande asså -.-'

Men nu är jag lite gladare för när jag loggade in på bloggen så såg jag att jag hade fått typ 4 komentarer :D
Och det stod att jag hade fin blogg , fin header osv...
Så fortsätt så här och komentera ! :D

Pussss ♥

Dagens outfit :



Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

Hej, blir det ikväll da?:)

Har en liten frågestund på bloggen också, lägg gärna en fråga om du kommer på något;)

kram

2010-12-04 @ 17:05:37
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0