Svaren på frågestunden!

1. visst älskar du din telefon?!
- Nej..

2. Gillar du flirtiga italienare?
- Dom är roliga men inte om dom är för på, haha.

3. Hur ska man göra för att imponera på dig?
- Spela gitarr och sjung för mig ;)

4. Gillar du snigel?
- Han är väll söt.

5. Kan du inte göra ett inlägg om bara snigel? (tror många skulle uppskatta det)
- Nej tror nog inte det.

6. Har du något motto du lever efter?
- YOLO. Nej skoja, nej det har jag faktiskt inte.

7. Gillar du när dina kompisar blir äckliga under lov och låser in sig på sitt rum med massa rökelse, ljus och pink floyd?
- Ja ;)

8. Är du nervig inför gymnasiet?
- Ja jag var nervös inför gymnasiet men nu är det lungt.

9. Ska du visa dina ben första dagen i gymnasiet?
- Nej jag gjorde det aldrig.. haha.

10. Gillar du att skypa med ted gärdestad?
- Yes!

11. Vilken e din favvolåt med ted?
- Har ingen favorit låt. Men han har faktiskt många fina låtar :)

12. Gillar du pez?
- Ah det är rätt gott.

13. Hur kan isa vara så jävla bra och cool hela tin?
- För hon är kompis med mig och har lärt sig allt hon kan från mig B-)

14. Gillar du göris?
- Nej.

15.Vem skulle du vilja vara för en dag?
- Jag skulle nog vilja vara Selena Gomez. Det är mest för att hon är tillsammans med Justin ;)

16.Hur många gånger har du sett Ulrik? :)
9 gånger!

17.Idol? du får bara välja en
- Om jag bara får välja en så väljer jag Justin Bieber.

18.Favorit tuggumi smak? :D
- Oj svår fråga. Men banan smak är skit gott!

19.Grön,gul eller brun banan? :D
- Gul :D

20.Röda eller gröna äpplen? :D
- Gröna äpplen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0