Italien i 4 dagar.



Jag vet att jag skulle skriva när jag skulle åka till Italien men sen blev det aldrig så.
Jag har iallafall varit i Rom, Italien, från söndag till idag. Nu är jag hemma.
Jag var där med min gammla konfirmationsgrupp.
Vi har gått runt och kollat på massa se värdigheter (Spanska Trappan och Vatikanen bland annat) en dag och sen har vi solat och badat en annan dag.
God mat och sjukt god glass har man tryckt i sig också.
Sen har man råkat ut för flörtiga Italienare, hahah. Sen har vi sätt många snygga Italienare också ;)
Men en rolig liten resa har det varit och speciellt roligt att få ha sina vänner med sig!
Mera bilder från resan kommer en annan dag, troligtvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0