internett strul och shopping.


Hej, vårat internett har strulat jättemycket och det är fortfarande inte fixat. Men jag kännde att jag ville blogga och jag kan ju säga er att det tog typ 100 år att bara ladda upp bilden..
Hoppas verkligen det blir fixat snart!
Men men iallafall, jag har påsklov nu som är sjukt skönt. Idag var jag i Eskilstuna och shoppade med Jenny och Hanna och jag köpte dom två tröjorna på bilden.
Resten av veckan får jag se vad som erbjuds men jag tar dagen som den kommer och njuter av ledigheten
(okej det där lät som en 40 åring har skrivit.. hahah.)

Kommentarer
Postat av: fransson

satanigatan vad fina!

2012-04-12 @ 11:55:02
URL: http://franssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) allt bra med dig?

Vet du jag har en Dagens blogg tävling, skoj va :D?

Du hade gjort mig JÄTTE glad om du var med :)

anmäl dig gärna här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-6.html#comment

PussPuss, Saandriiiee

2012-04-13 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0