En dröm har gått i uppfyllelse ♥

Det har varit en underbar dag med Jenny och Hanna !
Vi kom till Katrineholm ungefär halv 1 och vi ställde oss vid seenen och väntade för det var andra som uppträde då.
Sen kom mamma (hon hade ställt bort bilen nånstans) och sa : Jag tror jag såg Ulrik där borta .
Jag bah: Hade han blont hår och en "gubbkeps" ?!
Hon bah : Ja !
Sen så såg vi honom och jag , jenny och Hanna började skrika och alla kollade på oss .
Blev fett glad och började skaka !

Sen när klockan snart var 1 så stod vi längst fram vid seenen och väntade på att Ulrik skulle komma ut !
Och när han gjorde det så blev man så lycklig och min pulls ökade och gud va glad jag blev :D
Jag var glad hela tiden när han stod där och sjöng , vi stod så nära också !
Han var så grymt bra och snygg ;D

Sen efteråt så gick vi till någon baksida och väntade på honom ett tag och sen när han kom ut började alla skrika.
Alla ville ha autograf men alla fick det inte för dom hade brottom :(
Men jag SKA ha en autograf någon annan gång ;)

Det var en dröm som gick i uppfyllelse , att få se Ulrik Munther ♥









Har mycket fler bilder men orkar inte lägga upp alla.

Kommentarer
Postat av: Hanna & Sanne

Hej!

Jättefina bilder! :)

Vi driver Ulriks officiella fanblogg, och undrar om vi kanske skulle kunna få publicera dina bilder i vår blogg? :) Vi länkar självklart till din blogg som tack!



Kramar!

2011-06-07 @ 14:55:22
URL: http://umunther.blogg.se/
Postat av: Hanna & Sanne

Åh, tack! Du får jättegärna skicka i mejl! :)



[email protected]



Kram! :)

2011-06-07 @ 18:37:21
URL: http://umunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0