Julklappar!


1.Fotoalbum som man kan klistra in foton i.
2.Ett kort där det stod att jag kommer få en till sak som inte hade kommit med posten än!
(Min bror avslöjade sen vad det var och jag kommer få One Direction saker!)
3.Idol skivan 2011
4.Kamerastativ
5.Biljett till Andra Chansen i Melodifestivalen.
6.Bio biljetter
7.Choklad
8.Justin Bieber tröjor (En t-shirt och en tjocktröja)
Sen fick jag pengar också men det glömde jag att ha med på bild.

Jag är nöjd över mina julklappar och det var en mycket mysig dag igår med godmat och bara umgås med familjen :)
Vad fick ni i julklapp?/vad var det bästa ni fick?

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Hehe jah ;)

2011-12-25 @ 15:50:19
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0