Datorn har krånglat men nu äre fixat !

Asså gud ! Igår så skulle min bror hjälpa mig att uppdatera ett antivirus program på datorn.
Tror ni att det krånglade eller ? JA ! Det dampade så mycket att jag seriöst trodde att min dator skulle kracha.
Det var ganska sent på kvällen så han orkade inte göra mer då så han fortsätte idag. Och det dampade lika mycket idag !
Det har tagit flera timmar men nu tillslut fick vi bort det krångliga programmet och fixat ett helt nytt !
Jag vet inte hur familjen kommer klara sig nu utan min bror när han ska flytta om några veckor.
Det är alltid han som kan massa om datorer och så.
Men nu är det iallafall fixat !

Sen igår innan allt började krångla så fixade jag en personlig meny :) Tycker det blev rätt bra förutom att när man har klickat på nån av kategorierna så kommer det tillbaka till den gammla menyn som jag hade förut ;o
Men det får duga så här nu ;)

Det här inlägget blev nog inte så intressant för er men jag var ändå tvungen att skriva XD

Typ såhär känndes det som när datorn krånglade :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0