Inget mera bloggande..

Jag tror tyvär att jag inte kommer blogga något mera nu. Iallafall inte på denna blogg. Det är för att jag har helt tappat blogg intresset och jag har inte rört min kamera på jättelänge och då blir det inte så kul att uppdatera när jag inte har några bilder att visa. Om jag får blogglust igen så tror jag nog att jag gör en ny blogg. Kanske till sommaren då det är mycket roligare att fota och då jag antagligen kommer åka på konserter och på andra äventyr där jag kan fota.
Jag kommer att ha kvar denna blogg, iallafall ett tag till, men tyvär kommer jag inte uppdatera något.
Men följ mig på twitter (https://twitter.com/BananaaWoman) där jag uppdaterar i princip varje dag. Sedan har jag också instagram där ni kan följa mig (@Eweex).
Vi får se om vi hörs på en annan blogg i framtiden. Hejsvejs!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems blogg skka jag nu lämna damp komentarer på?????? :(

2013-01-15 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0