20 dagar.

Jag känner att min blogg inte är den roligaste just nu och jag vet ofta inte vad jag ska skriva.
Men jag tänkte att jag skulle göra en sån där "20-dagar utmaning" eller vad det heter.
Jag hittade en som värkade kul men jag har själv tagit bort några och satt dit egna så såhär ser den ut:
 
Dag 1 - 10 "Det här visste du inte om mig" fakta.
Dag 2 - En bild på dig och dina bästa vänner.
Dag 3 - Vad du gör innan du går och lägger dig.
Dag 4 - Några foton på en plats du varit på.
Dag 5 - Din favoritidol/dina favoritidoler och varför.
Dag 6 - Dom 3 bästa plaggen i din garderob.
Dag 7 - Något du inte skulle klara dig utan.
Dag 8 - 5 saker du skulle ta med dig till en öde ö.
Dag 9 - Något du tycker om på din kropp och något som du bara skulle vilja ändra direkt.
Dag 10 - En bild på ditt rum.
Dag 11 - Tre foton på dig själv som du aldrig har visat i bloggen.
Dag 12 - Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 13 - Planer/drömmar/mål du har.
Dag 14 - Smeknamn du har och varför.
Dag 15 - Ett foto på något som gör dig lycklig.
Dag 16 - Vad finns i din väska?
Dag 17 - Din favorittid på året och varför?
Dag 18 - Ett foto på dig från när du var liten och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 19 - Dom fem bästa låtarna just nu.
Dag 20 - Dom värdefullaste sakerna i ditt rum.
 
Hoppas det blir kul, jag börjar imorgon (Fredag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0