Gårdagen i Norrköping!

Måste berätta om gårdagen. Det började med krångel, det gick inte att köpa några biljetter osv. med det löste sig.
När vi stannade i Katrineholm så såg vi någon snygg kille med blont hår utanför tågfönstret och när han tittade upp så såg vi att det var Ulrik. Vi skrek "ULRIK" så högt att alla i vagnen tittade på oss. Herregud va vi inte var berädda på att vi skulle se honom där! Ulrik hoppade på i vagnen bredvid så vi åkte i samma tåg som honom från Katrineholm till Norrköping. När vi stannade där vi skulle av så gick vi samma utgång som Ulrik och när han hade klivit ut så frågade vi honom om vi fick ta en bild och det fick vi!
När vi började gå mot spårvagnarna så håller Ulrik på att hoppa in i en bil och då ropar jag "Vi ses sen Ulrik" och då svarade han typ "Ja det gör vi". Det stod en tjej bredvid som bara stod och gapade när hon såg Ulrik och hon trodde säkert att vi kände honom eller något. Heheh.
När vi hade åkt spårvagn och kom fram till själva Rixfm Festivalen så var det snart dax för Ulriks signering.
(vi gjorde nånting innan det men kommer inte ihåg riktigt)
När det var signering sen så fick jag autograf på min Ulrik-tygpåse och min arm!
Sedan gick dagen och vi fick autograf av Dead By April, Panetoz och bild och autograf av David Lindgren.
Sen var det lite krångel med pengar hit och dit när vi skulle äta men det löste sig till slut det också.
Jenny och jag körde lite minigolf med en hand som man kan göra på festivalen och jag vann en bit ananas, haha.
18:30 var det konsert och det var värkligen JÄTTEMYCKET folk där. Vi stod nästan lägst fram men såklart var det massa som tränger sig hela tiden..
Vi såg alla artisterna förutom Eric Saade men det gjorde inget för jag gillar honom ändå inte.
När vi var tvugna att gå till tåget så fick vi värsta träningspasset för vi var tvungna att powerwalka/små springa till tågstationen. Men vi missade vårat tåg till Flen. Men som tur var gick det ett tåg till Nyköping så vi tog det.
Sen på tåget blev det också massa krångel med pengarna igen men det slutade med att vi fick åka gratis. Otroligt att det finns så snälla människor.
När vi kom till Nyköping var vi som gott som döda men vi var tvungna att vänta 3 kvart på bussen hem men det gick bra.
Om man bortser från krånglet med pengarna så var dagne sjukt rolig. Tack Jenny och Rixfm Festivalen för att ni gjorde gårdagen bäst! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0