ONSDAG


Bild från Rix fm i sommras. Tyckte den passade in lite eftersom det regande där och det hare gjort idag ;)

Idag hare varit en ganska chill dag. Först hade jag matteprov, sen åka till badhuset med klassen och sist tillbaka till skolan och ha profil.
Efter skolan följde Hanna o Jenny med mig hem en liten stund och vi bara pratade lite.
Sen när jag kommer in på datorn ser jag att Justins "Mistletoe"-video har kommit ut, jag får höra One Directions nya låt "Gotta Be You" och Ulrik har skrivit 4 inlägg på sin facebook! :D
Sen blev jag otroligt glad när Ulrik hade skrivit att efter konserterna på sin turné så kommer han ha signeringar :')

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv: hhaha :) håller med

2011-10-19 @ 19:02:40
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0