Leonard skulle gått vidare :[


Sitter här vid datorn och har inget liv.
Av allt i världen just nu skulle jag vilja åka till Stockholm imorgon och träffa 1D.Men det är bara glöm och dröm :(
Leonard gick inte vidare i idol igår häller! Varför tog dom 3 tjejer och bara 1 kille som wildcard ?!?!?!?
Det skulle ju vara 2 killar och 2 tjejer! Och Leonard är bättre än Emil som gick vidare :[
Men men.. jag har iallafall André, Moa och Linni som är mina favoriter. Fast Leonard var den absoluta favoriten!
Nu ska jag sluta tjata om det här och göra något annat. VI SES ♥

Kommentarer
Postat av: Isa

varför åker du inte bara o ser dom små gossarna då ^^ ? jag vet att du vill det! ;D



smyg five <33

2011-10-01 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0