Julgranständning och eldskulpturer.


Jag och min skiva ♥ (det är den nyaste bilden jag har tagit på mig så den får duga)

Hej! Har varit lite dålig bloggning men jag har inte haft riktigt tid och så.
Idag har jag städat och pluggat(lite). Sen nyss kom jag hem från att ha kollat på när dom tände granen uppe på torget och sen när dom tände nån konstig eldskulptur. Kommer bilder på det senare om det blev någon bra!
Igår vare ju idol, jo vad ska man säga om Moa? Det går inte att beskriva hur jävla bra den tjejen är!
Jag hade tänk att lägga upp videos från när hon sjöng igår men det värkar inte vilja sammarbeta med mig så det får bli imorgon kanske..
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0