måndag

Hejj !

IDag äre måndag (om någon kanske hade missat det) ;)
Vanlig skola idag !

På torsdag och fredag är vi lediga och på torsdag så ska vi åka till mina kusiner och fira min kusin Johanna som tar studenten på onsdag :)
Sen så är vi lediga på måndag nästa vecka också , då äre ju nationaldagen ! :)
Då kanske jag ska göra en väldigt rolig sak :D Berättar om det blir av !

Min kompis Emma skrev till mig på fb att det var min och hennes 9års dag idag ! Altså vi har varit vänner i 9 år :D Kommer ihåg första gången vi träffades , då hade jag en mussepigklänning på mig och jag var as blyg .
Men sen blev vi bästa vänner ! Nu har vi inte så bra kontakt längre , vi pratar ibland i skolan och så men är inte lika ofta längre , det tycker jag är lite synd ♥

Men nu ska jag kolla lite bloggar , pusss ♥


En bild på Emma och mig från förra året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0