Konsert ikväll ! :)

Sitter just nu och dricker te ! Tyckte förut att det var as äkligt med te , smakade bara vatten men nu har jag kommit på att det är riktigt gott om man har i honung och mjölk (Y)

Har tränat på låtarna idag med till konserten ikväll , Kl. 18:00 gäller det !
Har fortfarande väldigt ont i mitt öra , kunnde inte sova många timmar i natt x(
Men jag SKA vara med på konserten ! Jag och Jenny ska sjunga "Born to be somebody" med Justin Bieber :D
Om det blir bra och om någon filmar så kanske ni får se när vi sjunger den ;)

Men nu ska jag drick upp mitt te och kolla lite saker innan jag ska gå och öva det sista innan det börjar :)

Pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0