:(

Hejj ! Lördag idag , vet inte riktigt vad jag ska göra ! Kanske bara ta det lungt .

Igår skrev jag ju att One Direction var i Sverige och att dom skulle vara kvar i några veckor till.
Jag hade fel ! Eller dom var i svergie och spelade in låtar och så , det var helt rätt !
Men dom åkte hem igår :'''(
Jag ville ju träffa dom ! Jag har sätt bilder på när dom är på drottninggatan i stockholm och det är massa fans som tar kort med dom och får autografer . Jag ville ju också :(
Får hoppas att dom kommer tillbaka till Sverige och har konsert ! Men det kommer ju dröja ett tag.

 
Love ♥

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

fin design :D

2011-05-22 @ 11:59:58
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0