BÄSTA bion igår ! :))

Hejj ! :)

Gårdagen var riktigt bra ! Jag , Jenny och Hanna åkte in till e-tuna efter skolan och då gick vi i lite affärer och jag köpte ny mascara .
Sen så åt vi lite på mac-donalds och senare gick vi till bion.
Åh , filmen var underbar!
Grät och skrattade !
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH KÄRLEK PÅ DEN ASSÅ ! 
Jag SKA köpa den sen när den kommer ut på dvd , kommer nörda den så att skivan blir utsliten x)

Tycker att alla ska se den ! :)

Pussss ♥




Två bilder från bion.
(ni kan vara snälla och ignorera mitt fula hår xd)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)



2011-03-24 @ 21:04:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0