ONSDAG

Tjena mitt bena !

Har inte hunnit blogga förens nu för har inte varit hemma så mycket .

På dagen idag 10 - 3 så har jag jobbat igen på gina tricot :)
Väldigt roligt , vi fick vara med att öppna och se nya saker som dom ska sälja och så har vi fått fixa med massa saker ! Orkar inte berätta allt ;p
När vi hade slutat så tog Jenny och jag en fika och sen kollade vi lite inne på H&M och jag fick med mig en rolig
t-shirt ;)

På bussen hem sen så dog jag av värme ! Dom hade ingen luft alls så man svättades ihjäl ! Inte kul.
En tant knäppte upp sin tröja och hon hade bara bh under så det var ju jättefint xp höhö.

Men när jag kom hem så åkte jag nästan diräkt med mamma till Hedenlunda (En gård med ett slått) där min bror Jonathan skulle vara på bal !
Visar nog lite bilder från det någon annan dag.

Men imorgon kommer det nog inte bli så mycket uppdatering för att först har jag jobb och sen så ska jag vara med och servera på 9:ornas fest/bal och det håller på ett tag ! Så får se om jag hinner uppdatera nånting annars ses vi på fredag .

Pusss ♥


Yeah ! Jättesnygg bild på mig som Jenny tog ;) haha!


Nya t-shirten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0