Semester i Tyskland och Frankrike !

Hejj ! Jag kommer inte orka berätta allt som jag har gjort nu i två veckor som jag har varit borta men jag iallafall haft det välldigt bra fast det typ var dåligt väder hela tiden ! Men man får inte sitta och sura för det :)
För er som inte har fattat riktigt vart jag har varit någonstans så har jag bilat ner till Frankrike !
Jag har sovit på 6 olika hotell varav 4 var i tyskland (eller ja en var i bilen , det var ett helvette ska jag säga!) och 3 i Frankrike. Sen åkte vi igenom Holland och Belgien också !
På ett hotell i Frankrike i staden Deuville var vi i en vecka där vi skulle ha solat och badat men det blev bara sol och bad 2 dagar för resten var dåligt väder . Sen så sov vi i Paris i 2 dagar och Strassbuor(stavning?) i 2 dagar.
Men ja , jag kan ju berätta massor men det orkar jag inte så jag kommer lägga in bilder och skriva lite till dom senare!

Sålänge får ni en bild från igår när vi åkte hem (ganska tråkig bild men men) ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0