Ewe du får komma hem nu tycker jag :(

Jag och alla andra saknar dig Ewe,tycker det är dags för dig att komma hem nu! :D
Idag så fick jag ännu ett sms från Ewe som befinner sig i Frankrike just nu och hon skrev "Hej hej! Idag regnar det igen D: men dom andra dagarna nu i veckan har det varit fint och vi har badat och solat,men jag är inte så jättebrun mest röd xd Jag hoppas det blir sol imorgon så man kan sola ännu mer för på måndag åker vi till Paris och där kan vi inte sola eller bada :P aja jag har det bra iallfall :)"
Ewe kommer hem på söndag,typ alltså om en vecka! :)
Förresten jag har en frågestund på min blogg,gå gärna in HÄR och fråga nåt här så är du gullig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0