Stan idag med brudarna ! :D

Hejj :D

Idag har jag varit i stan med sötnosarna Hanna , Jenny o Isa :)

Först så åkte jag , jenny och Hanna in till stan och sen kollade vi runt i affärer och fikade.
Senare så kom Isa med bussen och då gick vi till en kinarestaurang som heter Bamboo City !
Sååå gott ! ;D

Riktigt rolig dag tycker jag !!! :))

Lägger in lite bilder i morgon från dagen , men jag kan lägga in vad jag köpte nu ! :


Urbanears Hörlurar ! :D
Har velat ha dom länge och nu äntligen hade jag råd ! ♥


Sminkborttagning och ansiktsgrejjs (haha vet inte hur man ska förklara xd)


En Justin Bieber bok/tidning ! :D
Det står massa om Justin och så.

Kommentarer
Postat av: Y a s m i n e

Var köpte du hörlurarna? :D

2011-01-30 @ 16:30:16
URL: http://enimsay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0