Julklappar :D

Här är dom sakerna jag fick i julklapp :

* Systemkamera + kamera väska ! 
* Justin Biebers nya skiva "My world - The collection !
* Daniel Adams-Rays skiva "Svart vitt och allt däremellan" .
* Överkast till sängen med kinatecken på.
* Ett bio besök med mamma (jag får välja film) ;p
* Choklad
* 1000 kr
* Mysiga sockor

Det var nog allt tror jag . 
Är jätteglad för att jag fick en systemkamera :D :D  Men det fanns inget minnes kort med så kan inte ta några bilder nu :(
Men vi ska åka och köpa nån dag typ på måndag eller så !

Här är bilder på några av sakerna :


Systemkameran och kameraväskan ! ♥


Skivorna jag fick :)  ♥


Överkastet :)


Våran gran ;) haha , inte den snyggaste men men ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0