Heeejj ;p

Hejj på er !

Idag hare varit en vanlig torsdag och truppgymnastik efter skolan. Men jag hade as ont i huvudet så det va inte så kul :s
Imorgon äre fredag och efter skolan så ska kanske jag och tjejorna åka in till e-tuna och shoppa lite . Nice (Y)

Just nu dunkar jag Justin i mina öron , fett bra ;)
Jag älskar värkligen hans nya skiva med acustiska låtarna på ♥

Men nu måste jag göra lite matte tror jag (fast jag orkar igentligen inte D:)

Pussss ♥


Ni får en bild på finaste Justin ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Gick också på truppgymnastik förut :)



Måste bara säga att jag älskar din header! Jättefin :D

2010-12-02 @ 20:13:49
URL: http://saaaaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0