Dag 1 - 10 "Det här visste du inte om mig" fakta.

1. Jag har börjat säga "Na" istället för "Ja". Det är vädligt irriterande.
2. Jag knäcker mina fingrar.
3. Jag är beroende av lipsyl, jag måste ta på mig det hela tiden.
4. Jag gör nästan alltid grimaser när jag ska ta bilder med mina vänner. Det går nästan aldrig att vara seriös.
5. Jag ska börja på gymnasiet efter sommarlovet och jag ska gå Estet Musik.
6. Jag är alltid blyg inför personer jag inte känner men när jag är med personer jag känner väl så kan jag vara helt mig själv och göra massa konstiga saker.
7. Om jag skulle få en chans att gå tillbaka till en viss tid bak i tiden så skulle jag välja att åka tillbaka till förra sommaren när One Direction var här i Sverige första gången och då skulle jag se till att jag åkte till Stockholm.
8. Jag är en datanörd. Men jag är ingen som spelar massa spel utan jag är inne på facebook, twitter, tumblr osv.
9. Jag har just nu Hello Kitty lakan och örngott.
10. Jag ÄLSKAR att spela gitarr och sjunga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0