Dag 14 - Smeknamn du har och varför.

Det smeknamnet som nästan alla använder är Ewe. Varför jag har det vet jag inte men när man heter Evelina så brukar man kallas för Eve eller Lina så det är väll där jag har fått det ifrån. Varför jag stavar med "w" är för att jag nog ville ha lite coolare stavning på det. haha.
Sen av några munthers så kallas jag Banankvinnan. Eller det var mera förraåret som jag kallades för det. Varför jag gör/gjorde det är en lång historia!
Sen brukar jag kallas för Evelyn av min kompis Jenny och ibland min kompis Isa. Det var Jenny som började säga det så jag vet inte riktigt varför ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mellotiora-Foto/Vardag

Fin blogg du har :)
Söt bild förresten ! :D

2012-08-08 @ 20:56:32
URL: http://mellotiora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0