Skolan tar död på mig.


bild från i sommras.
Gud jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera. Men jag har lixom ingen lust till det heller.
Sen är jag så sjukt trött på skolan, den tar seriöst död på mig. Alla lärare säger att man måste kämpa nu innan vi slutar 9an men jag pallar inte. Allting är så jobbigt. Vill bara ha sommarlov nu nu nu nu nu nu.
Det känns som vi har övermycket läxor och nationella prov. Man får smått panik.

Men det här med bloggningen kommer bli bättre när det är sommarlov, det lovar jag er.
Då komer det massor med bilder från resor och allt annat skoj!
Bloggen får lida lite fram tills dess. Men jag bloggar när jag har lust nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0