suuuperskönt med fredag


Tjenamittbena!
Fredag idag. SUPERSKÖNT!
En sak som var lite kul idag i skolan var att jag och Hanna fick någon slags superkraft och typ var bäst på tyskan.
Vi tycker det är dötråkigt och svårt men idag var det lätt och vi förstod typ allt :o haha!
Sen när jag kom hem så fixade jag på väggarna i mitt rum och sen har jag suttit vid datorn.
Min bror kom hem idag från att ha "tågluffat" i 20 dagar så han berättade massa vad han hade gjort och så :)
Om 20 min börjar Idol så då blire att kolla på det. Håller tummarna på att jurryn tar med Leonard. hihi ♥

Kommentarer
Postat av: isaisaisaisa

EMIL OCH MOA OCH OLLE GICK VIDARE :D ,MINA FAVVISAR JUU 8D



D; ni ägde på tyskan och jag sög HAHAH , det gör jag alltid XDDDDDDDD



PS. JAG E FÅÖRBANNAD SOM ATTAN111 :@ HAN DEN DÄR JOBBIGA I IDOL , HAN SOM PRATAR SOM OM HAN ÄR FÖRKYLD GICK VIDARREEEEEEE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH D: damp

2011-09-30 @ 22:30:57
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en valfri vara från uffessakerochting också:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

2011-10-01 @ 00:07:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0