Kvällen igår var AWESOME ♥


Kärlek till Moa ♥

Om jag ska beskriva gårdagen med ett ord så är det AWESOME!
Åkte till Idol med gårn och mina fina vänner Jenny,Isa och Hanna. Vi kom dit och fick stå ute en stund och frysa men det vare värt. Där inne fick man massa gratis saker och när dom öppnade in till studion så gick vi inte in diräkt utan det var en som sa att Idolerna skulle komma och signera. Då väntade vi på dom och jag fick ALLAS autografer!! Jag sa till Moa att hon var bäst och hon blev jätteglad!
Det var jättenice när det var själva tv sändingen osv också. Alla var så duktiga!
Åh jag vill värkligen tillbaka!
Kvällen igår var värkligen en dag att minnas ♥

(fick inte jättemånga bra bilder men mer bilder kommer senare iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0