Profildag , Öva till konserten !

Idag har vi övat på våran konsert hela dagen !
Vi ska ha den imorgon , så alla som bor nära Malmköping kan ju komma till skolmatsalen kl. 18:00 :)

Jag var på vårdcentralen idag och dom sa att jag inte hade öroninflamation utan hörselgångsinflamation .
Så jag måste ta örondroppar , det svider och det gav mig lock för örat och nu gåre inte bort D:
Usch , just nu vill jag bara skära bort mitt öra så jag slipper smärtan , men jag tror jag skulle ha smärta då iallafall så det är nog inte så smart xd

Kan bjuda på lite bilder som hanna tog på oss när vi övade idag :)






Kommentarer
Postat av: SABBIES - vardag, shopping, tips

Fina bilder :)



Var gärna med & tävla i min blogg om 3 inbjudningar till Bloggsvar. K R A M

2011-05-24 @ 17:27:02
URL: http://sabbies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0