Etuuna !

Hejj :)

Idag har jag varit i E-tuna med Mamma !

Först var vi inne på ö&b och då köpte jag några ramar och en jättesnygg Justin Bieber plansch ! :D

Sen så åkte vi till tunapark och det var MASSOR med folk där för att Erik Saade skulle uppträda.
hahaha , jag såg hans bakhuvud x)
Men jag var inte där för att se på honom.
Jag köpte : två par taits , två linnen och två par skor! :)

Tog inte bild på allt men ni får bild på skorna och Planchen :


Vanliga svarta tygskor och vita converse (fast det är inte äkta med märke)


Fina plachen :)

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Nu har jag valt ut den andra vinnaren av presentkortet! Men ett till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-3-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

2011-03-28 @ 03:05:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0