Bra dag ! :D

Riktigt nice dag idag ! :D

Först kl. 11 så var jag på konfirmationen. Sen kl.1 så åkte jag och Jenny in till e-tuna och kollade i affärer .
Jag hittade två tröjor som jag kan visa i morgon :)
När vi var inne på Monki så var den en jättesnäll och rolig kille som jobbade där som pratade med oss as mycket och han var skit shyst ;D
Jenny och jag ska gifa oss med honom ;) haha

Efter att vi hade varit där så åkte jag hem till mig och packade mina saker och åkte till Jenny.
Sen så åkte vi hem till Wilhelm och snackade med honom. Det var roligt att träffa honom igen ! :)

Nu är jag hemma hos Jenny och ska sova här idag !
Haha vi var ute och dansade förut i mörkret , eller det är inte så mörkt ute för månen lyser skit mycket :o ;p

Men nu ska jag kolla film. Kanske skriver mera sen annars så uppdaterar jag imorgon !

Pusss ♥

Ni får en rolig bild på mig och jenny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0