TISDAG

Hejj !

Från 10 - 15 så har jag praoat inne på Ginatricot med Jenny :)
Vi fick fixa med smyckena , ränsa , fixa i ordning och fylla på dom.
Sen så fick vi gå och lägga ut massor med kläder på rätt plats.
Kanske inte låter så jättekul , men det var det faktiskt !
Fast jag råkade göra så att det gick något larm för vi skulle in bakom och hämta våra saker och då råkade jag trycka så det började låta och typ alla kollade på oss xd

Nu sitter jag och kollar på lite klipp som några har laggt in på Youtube på Ulrik från igår !
Åh , kan vi inte spola tillbaka tiden ? Ulrik var så himla underbar ♥
Lägger nog in lite klipp sen.

Har ingen passande bild så jag bjuder på en "het" bild på mig från i lördags x)


oj den blev liten , aja xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0