Midsommar kommer bli tråkigt x(


Hellu ! Sitter nu och kollar på massa klipp på Ulrik , han är så otroligt gullig ;D
Vaknade kl. 1 idag så dagen har gått välldigt fort känns det som. Har bara chillat runt här hemma idag , sånna dagar kan man ju också ha ibland.
Imorgon äre midsommar och det kommer bli tråååkigt D: Vi brukar alltid vara hos mormor och morfar men nu skulle ingen av mina kusiner vara där så då skulle vi inte häller dit . Så nu ska vi vara hemma och mina bröder vill ju inte vara hemma och mina kompisar är bortresta eller är med sin släckt så jag måste vara med mamma och pappa ! aja , får hoppas dagen går fort höhöh x)
Men nu ska jag snart sätta mig vid tv:n och äta Ben & Jerrys , MUMS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0