Nyheter från Ewe ;)

Ewe sms:ade mig för nån timme sen och berättade lite små saker och jag tänkte att jag kunde skriva det här så ni också får veta vad som händer :)
"Vi kom till Frankrike igår och då sken solen men idag är det regn.Får hoppas att det är soligt imorgon! I lördags när vi kom fram till Tyskland så var vi tvugna att sova i bilen för det var mitt i natten(det var ett helvete -.-)Men sen andra natten så sov vi på ett väldigt fint hotell i Tyskland :) Igår åkte vi igenom både Holland och Belgien och som sagt så är vi nu i Frankrike"
Det var lite av vad Ewe skrev till mig,hon verkar ha det bra där borta i Frankrike,just nu har jag inget mer att säga men vi får se om hon kommer att berätta något mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0