Gårdagen ♥


Älskar bilden som Hanna har tagit när vi fick Ulriks autograf !♥

Gårdagen var helt underbar ska jag säga er . Vi kom dit 10 i 10 och kl. 10 öppnade dom och när vi hade betalat och kommit in så sprang vi diräkt till scenen för att få en bra plats och vi fick en bra precis vid stängslet !
Där stod vi i 11 och en halv timme , men det vare värt . Det är ju Ulrik vi snackar om !!
Men under dagen så hände det lite olika saker som t.ex. så såg vi Ulrik gå iväg en stund bakom oss och då gick Hanna och jag dit och jag frågade om vi fick autograf och det fick vi (bildbevis) :D Vi var helt själva med honom och när vi skulle gå så kom det massa andra springandes som fick trängas för att på autograf så vi hade tur ;)
Sen så under sendningen av programen när Ulrik sjöng sin Allsång så gav han micken till mig så jag sjöng "Michelangelo" framför Ulrik och alla ! Men dom filmade något annat precis då så det kom inte med på tv:n men jag hördes för jag råkade sjunga innan man skulle X)
Nu när jag har sett programet idag så såg jag att vi syns ganska mycket så det är kul !
Men iallafall , dagen var sååå sjukt kul ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0