Stockholm igår ! :)

Hejj Hejj , nu är jag tillbaka från bion !
Den var jättebra och nu vill jag värkligen se del 2 (som är den sista :( ) Men jag vill veta hur det går !

btw..

Igår var jag i stockholm med konfirmations gruppen !

Det var skojjigt :D

Vi skulle först ha kollat i den där kyrkan som viktoria och daniel gifte sig i men vi fick inte komma in för det var några som skulle gifta sig då !
Men då gick vi till Gallerian och kollade runt lite i affärer.
Sen så gick vi till nån som Gert kännde och hon pratade om typ religion och massa saker .
Sen så gick vi och kollade lite mer i affärer fast det var inte så länge för vi skulle på en restaurang.
Det var mysigt där och vi satt och flummade jättemycket , det var kul ;)
Och det var lite "misstolkings" tavlor lite överralls XD
Men det var god mat , vi åt pizza och till efterrätt fick vi glass !
När vi började gå till tåget så mötte vi Martin Lidberg (som är brottare och han vann lets dance för några år sen) det var lite coolt ;p

Det var dagen lite kortfattat ;) Men nu får ni lite bilder :

















Kommentarer
Postat av: E R I K A S

vad kul att du såg den, jag har också sett den två gånger faktist haha den är ju så bra! :)

fin blogg föresten!:d

2011-01-10 @ 15:34:31
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0