Minnen 2010 med kompisarna och familjen ! ♥

Nu tänkte jag visa massa minnen som jag har från 2010 ! :

Januari :


Jag , Jenny , Isa och Hanna sov hos Jenny ;)

Hanna hade precis fått sin Systemkamera och det var jätte roligt att ta fotto med den ;p


Vi allihoppa var i E-tuna också !

Februari : -

Mars :


Jenny , Jag , Isa och Hanna åt på BambooCity själva första gången ;)
Det var välldigt gott och roligt :D




Efter att vi hade varit och ätit på BambooCity så åkte vi hem till Jenny och sov där och kollade på 5 filmer ;)



Isa och Jag var på ett bokkollo , vi träffade författare och gjorde olika uppgifter som var roliga .
Vi hade också ett eget rum som vi sov i (det bästa rummet) . Det var roligt där :D

April :


Emma och Jag hade inte träffats på ett tag.
Vi toh bilder och hade kul ! :)


Jag var i e-tuna med mina sötnosar :)

Maj :


Jenny, Isa,Hanna och Amelie sov hos mig och vi gick ner till sjön och badade fötterna.
Isa tog ett dopp första gången det året .

Juni :


Jenny fyllde 14 år och vi sov hos henne ! :)


Vi hade KlassensDag.
Då var hela klassen hemma hos Wilhelm och vi lagade mat , körde några lekar , badade
och hade jätteroligt ! :D


När det hade blivit sommarlov så var jag , Isa och Jenny hemma hos Hanna en dag.
Vi badade i hennes pool och solade ;)


Vi var på Lajv med skolan !
Jag , Isa , Jenny och Celise var utklädda till Älvor :)

Juli :


Hanna och Jag var i e-tuna .
Då köpte hon sin Justin Bieber tröjja ;)
Och så kommer jag ihåg att det kom fram en gubbe till oss och började att prata om nån sångare som vi skulle lyssna på XD haha


Mamma och Jag var i Stockholm och Shoppade :)

Vi kollade också på Sommarkrysset , där Sean Banan blandannat var och sjöng ;)
Men det var ganska jobbigt för det regnade hela tiden x(

Augusti :


Jag var på Gotland med Mamma och Pappa i en vecka :)


Jag , Isa och Hanna sov hos Jenny ennu en gång !
Jenny och Jag tog massa ego bilder med Hannas systemkamera ;)


Jag , Isa och Hanna åkte till Stockholm med tåg !
Vi var där hela dagen och det var jättekul ! :D


Jag var på ParkenZoo med några av mina kusiner , mamma och min moster :)

September :


Då åt vi på BambooCity igen.
Då var det en servitris där som kännde igen oss från första gången vi var där ;)





Oktober :


Hanna och Jag fyllde år och vi bjöd Isa , Jenny och Amelie hem till mig.
Vi åt mat (som jag och hanna hade lagat) och så sov vi hos mig ! :D
Vi fick fina presenter ;)







November :


Jag var i stockholm med Klassen/skolan.
Då var vi på riksdagen och på östasiatiska museet :)



December :


Då vare Julafton med familjen :D
Och jag fick min älskade Systemkamera !!!! :D




Tack alla underbara vänner och familjen för ett roligt 2010 :D
Nu hoppas jag det blir lika kul (och kanske ännu bättre) det här året !!! :)

Pussss ♥


Ps. Jag och mina kompisar har också haft mycket minnen med Justin Bieber!
Asså vi har ju inte träffat honom men vi har lyssnat mycket på honom och pratat mycket om honom och så :)
Så han måste också få vara med bland mina minnen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0