Min vecka ;p

Hejj !

Har igentligen typ inget att skriva , men jag hade ändå lust att blogga x) haha

Men jag kan skriva hur min vecka kommer se ut :

Måndag(idag) : Vanlig dag.

Tisdag : Profildag (öva till konserten)

Onsdag : Profildag och sen på kvällen så ska vi ha konsert för föreldrar och dom som vill komma ;)

Torsdag : Konsert igen för 7or , 8or och 9or .

Fredag : Vanlig skola och sen på kvällen kanske hitta på något med tjejerna :))

Lördag : Vet inte riktigt.

Söndag : Åka till Fjällen med familjen!

Så kommer den se ut !
Det kommer bli kul att ha konsert men jag är också väldigt nervös ;p
Men det blir nog bra :)

Nu har jag inget att skriva xd haha , det här inlägget blev lite konstigt men skit samma ;p

Pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0