TORDAGGG !

Hejjjjjjjjj ! :D

Det är torsdag idag och det har vart en helt okej dag i skolan !
På bilden så är vi i grupper och gör typ en skulptur och min grupps skulptur blir sååå fin asså x) haha
Kommer visa bild sen när den är klar ;)

Efter skolan så vare truppgymnastik och sen så gick jag hem .
Har pluggat lite matte och kollat bloggar.

Ska packa också snart för imorgon blire Göteborg med konfirmationsgruppen , nice det kommer bli (Y)
Vi ska typ gå på universeum och när vi får tid över så får vi shoppa ;) Jag har med mig kameran som ni får se på söndag eller måndag.
Så jag kommer altså inte uppdatera någonting i helgen (eller kanske något mobilinlägg om jag har tid).

Just ja , igår uppdaterade jag ingenting men jag skriver om dagen igår i ett annat inlägg för att jag orkar inte att det blir så långt här xd

Pusss ♥


oj bilden blev skit stor :o aja xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0