Göteborg ! :D

Hejj Hejj !

Nu är jag hemma (eller jag har vart hemma ganska länge) efter en jätterolig helg i Göteborg!

När vi kom dit i fredags så fixade vi lite i våra rum och senare gick vi ut och åt på burger king , där tappade jag ut min dricka över golvet (Y) Skit smart jag är , men jag fick en ny ;)
Sen så åkte vi spårvagn (gulligt att man kan åka spårvagn överrallt) till en typ "ungdomsgård" där vare skit trevliga ungdommar som vi pratade med , jag och några mera pratade med några killar i mer än en timme , skit roliga och snälla var dom ! :D

I går så var vi på universeum och kollade runt där , kul tycker jag !
Sen så åt vi lunch och sen så fick vi shoppa ! ;)
Jag köpte en tröja .
Sen så hade vi hyrt ett rum någonstans där vi satt och planderade lite vad vi ska göra när vi tar konfirmationen.
Sen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde men på kvällen iallafall så åt vi good mat på en restaurang :)

Asså det var riktigt gött att vara där !! :D

Jag tog massor med bilder , men jag orkar inte lägga upp alla här men ni får några :)















Hinner inte lägga in mera , kommer kanske mera nån annan dag , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0