Emma idag :)

Hejj Hejj :)

Kl. 11 - 2 idag så var jag på konfirmation.
Sen efter det till nu så har jag varit med Emma :)
Det var ett tag sen vi var så det var skojjigt !
Hahah , vi kollade på massa skräckfilms trailers och jag var typ inte rädd nånting förutom när vi kollade på Rec , fyfan asså vad vi hoppade till i slutet :s  Skitläskigt !
Sen när jag skulle måla Emmas naglar så målade jag massa utanför och jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen xd
Men nu har hon gått hem så nu har jag ganska tråkigt .
Jag måste läsa en bok tills i morgon men jag orkar värkligen inte!!!! D:

aja , nu ska jag hitta på någe annat.

Pusss ♥


En bild på oss från typ i våras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0